Skip to main content Skip to search

Kiosk, bensin og service

En kunde vet vanligvis hva han eller hun leter etter når han kommer inn i en kiosk eller et mindre utsalgssted, men ikke alltid nøyaktig hvilke produkter som dekker behovet. Ved å hjelpe kunden å finne frem til riktige produkter kan man løse mye av friksjonen. Bransjen fokuserer ofte på å bruke skjermer for å øke salget, og når de brukes riktig, taler resultatene for seg selv.

Øke salget gjennom økt trafikk (footfall) og økt salg pr kunde

  • Øke oppmerksomhet for utsalgsstedet som bidrar til økt trafikk
  • Hjelper kundene med å ta informerte beslutninger.
  • Stimulerer impulskjøp ved å vise fristende innhold.
  • Bygger og forbedrer en ønsket atmosfære.
  • Minimerer opplevelse av lang ventetid i kø.
  • Fremmer produkter med høyere margin.
  • Sikrer kampanjegjennomføring
  • Sikre operasjonelle gevinster
  • Tilpasser forskjellige tilbud ved å velge en målgruppe eller et bestemt tidspunkt på dagen.

Utfordringer

Retail har vært preget av betydelig nedgang i trafikk. Vi har vært vitne til sentrumsområder og handlegater som sliter med å tiltrekke seg kunder. Dette er en av hovedutfordringene hvordan man fortsatt kan tiltrekke seg kunder. Når man har klart å tiltrekke seg kundene handler det om å sikre planlagte kjøp.

Krav og behov

  • Erfaring med KBS
  • Sikre operative gevinster
  • Sikker kampanjegjennomføring
  • Korrekt installasjon
  • Shopper-marketing kunnskap

Løsning

En grundig forståelse av utfordringene for KBS er en av nøklene til hvordan man skal løse utfordringene for KBS.

ZetaDisplay (tidligere ProntoTV) har samarbeidet med Norges største kiosk over lang tid, og har lang erfaring fra flere av bensinstasjonkjedene.

,

Et lite utvalg av våre kunder

VIL DU HØRE MER OM VÅRE DIGITAL SIGNAGE-LØSNINGER?

Kontakt vår kommersielle avdeling ved å bruke skjemaet nedenfor.