Post, Bank og Finans
Digitale skjermløsninger vil ha flere formål i post, bank og finans. Noen ønsker hjelp til å gjøre kontorer/filialer synlige, mens andre vil levere et budskap til kunder som venter på sin tur. Ventetid er et glimrende vindu for å gi informasjon om produkter og tjenester. Dette vil være med å gi kunden tips og råd i forkant av et møte med rådgiver. Dette har vist seg å gi betydelige resultater i en studie med en større bank.
FORDELENE MED DIGITALE SKJERMLØSNINGER FOR BANK OG FINANS:
- Økt synlighet
- Hjelper sluttkunden med å ta informerte beslutninger
- Øk produktbevisstheten og forbered sluttkunden allerede i ventetiden
- Gjør ventetiden verdifull
- Fremmer salg av produkter og tjenester med gode marginer
- Tilpass forskjellige tilbud for en bestemt målgruppe eller tidsperiode.
- Sikre kampanjegjennomføring
- Merkevarebygging
Utfordringer
Det store antallet tilgjengelige tjenester og kundens ventetid i filial og kontorer.
I post, bank- og finanssektoren er sikkerheten og påliteligheten til systemer av største betydning.
Krav og behov
Kunnskap om hvilke utfordringer man har i post, bank og finans er en forutsetning for å kunne kommunisere riktig.
Sikre og pålitelige systemer og vellykket integrering er avgjørende i post, bank- og finanssektoren.
Løsninger
Sky-basert løsning som opprettholder de strengeste sikkerhetskrav.
En balansert spilleliste er med på å bygge lojalitet mens du kommuniserer med kundene om produkter og tjenester. I tillegg har det en positiv effekt på den opplevde ventetiden og har hatt positiv effekt på forretnings-resultater.
Et lite utvalg av våre kunder
DNB
Banken som tar deg fra A-Å.
Les om løsningen som tok dem til en sølv i Digital Signage Award.