Spill og lotteri
Online spillindustrien utvides i raskt tempo, og de tradisjonelle spill/lotteri bedriftene oppgraderer tilbudet sitt også i fysiske miljøer for å møte denne konkurransen. Forbrukeropplevelsen må være på nivå med tjenestene som tilbys på nettet. Digital Signage integrerer perfekt live-data med kundens tekniske infrastruktur for å presentere et attraktivt grensesnitt for forbrukeren. Denne digitale løsningen gjør at detaljister kan fokusere på butikkdriften.
FORBEDRE OPPLEVELSEN FOR SPILL- OG LOTTERIINDUSTRIEN
- Bygger spenning og forbedrer opplevelsen for brukerne.
- Muliggjør sømløs integrering av livedata.
- Fremmer tjenester og produkter for å øke salget.
- Skaper et inspirerende miljø.
- Støtter merkevarebygging.
Utfordring
Konkurranse fra den raskt ekspanderende nettbransjen.
Butikkdrift er utfordrende om dagen og man trenger dermed at spill/lotteri ikke øker arbeidsmengden for de ansatte.
Krav og behov
Forbrukeropplevelsen må være på nivå med tjenestene som tilbys på nettet.
Kontinuerlig drift er forretningskritisk og må dermed alltid være online.
Løsning
Sky-basert løsning som opprettholder de strengeste sikkerhetskrav.
Proaktiv support gjør at man alltid har kontroll på oppetider. Norges største support apparat gjør at man raskt kan utbedre eventuelle feil.
ATG
UTVIKLE EN FORBEDRET KUNDEOPPLEVELSE I BUTIKKENE
Det svenske spillselskapet ATG (tilsvarende Norsk Tipping i Norge) gjennomførte en større utvidelse av detaljhandelstilbudet. Vi var med på utformingen av denne oppgraderingen ved å designe ATG Sports – et nytt produkttilbud. Vi programmerte det kundevennlige grensesnittet og sikret en live dataintegrasjon. Prosjektet ble levert på rekordtid og har styrket kundens markedsposisjon i et meget konkurranseutsatt marked.